تلویزیون جی پلاس ال ای دی 55 اینچ مدل GTV-55JU922N
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-55JU922N از تصاویری با کیفیت 4k لذت ببرید! این تلویزیون 55 اینچی برای استفاده در منازل و سالن های نسبتا بزرگ مناسب می باشد. تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل Gplus GTV-55JU922N به وای فای، بلوتوث  و سیستم عامل اندروید مجهز می باشد. اگر شما نیز قصد خرید تلویزیون هوشمند را دارید با ما برای نقد این محصول همراه باشید این معرفی و بررسی از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و زنبیل گرداوری شده است.

زنبیل:

سایز صفحه نمایش
55 اینچ
تکنولوژی صفحه نمایش
LED
نوع صفحه نمایش
تخت ( Flat )
کیفیت تصویر
Ultra HD - 4K
رزولوشن
3840x2160
امکانات صفحه نمایش
قابلیت HDR
دارد
امکانات هوشمند
قابلیت هوشمند (Smart)
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید ورژن 6

دیجی کالا:

تلویزیون « GTV-55JU922N » از سری محصولات برند جی پلاس (Gplus) است که در اندازه 55 اینچی روانه بازار شده است. این تلویزیون از تکنولوژی LED برخوردار است و با نمایش تصویری با کیفیت Ultra HD یا همان 4K عرضه شده است. پشتیبانی این تلویزیون از فرمت‌های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل‌های خود استفاده کنند. این محصول به اسپیکر با توان خروجی 20 واتی مجهز شده است که صدایی واضح را ارائه می دهد. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به بهره گیری از سیستم عامل اندروید اشاره کرد. تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-55JU922N دارای 3 درگاه HDMI است که امکان اتصال آن را به سایر پخش‌کننده‌های صوتی‌و‌تصویری ممکن کرده است. همچنین وجود یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی با تیونر‌ DVB-T2، کاربر را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند. اگر به دنبال تلویزیونی کاربردی برای سالن متوسط یا بزرگ هستید، این محصولی کاربردی را مدنظر قرار دهید.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به سیستم عامل اندروید و وای فای

تلویزیون Gplus GTV-55JU922N در دسته تلویزیون های هوشمند جای دارد و به سیستم عامل اندروید 6.0 و وای فای مجهز است. بنابراین شما می توانید از طریق آن به مرور صفحات وب بپردازید و اپلیکیشن های اندرویدی مورد نظرتان را از گوگل پلی بر روی آن نصب کنید. ضمن اینکه امکان اتصال گوشی موبایل و تبلت به تلویزیون هوشمند جی پلاس 55 اینچ GTV-55JU922N از طریق وای فای وجود دارد. در این حالت شما می توانید محتوای بر روی گوشی یا تبلت خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید و از امکانات Screen Mirroring و Multi Screen بهره مند شوید. این تلویزیون هوشمند خانگی دارای بلوتوث نیز هست و به آسانی می توان انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های بلوتوث را به آن متصل کرد.

  • دارای پورت های USB، HDMI و LAN

بر روی بدنه تلویزیون جی پلاس Gplus GTV-55JU922N پورت های ارتباطی آن تعبیه شده که امکان اتصال تلویزیون به سایر دستگاه های صوتی و تصویری را فراهم می آورد. از جمله این پورت ها باید به پورت HDMI اشاره کنیم که از طریق آن می توانید لپ تاپ یا کنسول بازی خود را به تلویزیون متصل کنید. همچنین تلویزیون جی پلاس مدل GTV-55JU922N دارای پورت USB نیز هست و از قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری ذخیره شده بر روی حافظه های USB (فلش مموری و هارد اکسترنال) بهره می برد. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از این تلویزیون برنامه های تلویزیونی در حال پخش را ضبط کرده و فایل خروجی را بر روی فلش مموری یا هارد اکسترنال ذخیره کنید.

یکی از ویژگی های کاربردی تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-55JU922N مجهز بودن آن به پورت LAN است که امکان اتصال تلویزیون به شبکه های کابلی و جستجوی فایل از طریق شبکه را ایجاد می کند.

  • امکان دریافت و پخش تمام شبکه های تلویزیونی از طریق گیرنده دیجیتال داخلی

با خرید تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-55JU922N دیگر نیازی به صرف هزینه جداگانه برای تهیه گیرنده دیجیتال نخواهید داشت. این تلویزیون در حالت استاندارد به گیرنده دیجیتال و سیستم تیونر DVB-T2 مجهز است و قادر به دریافت و پخش تمام شبکه های تلویزیونی با بالاترین کیفیت می باشد. همراه با این تلویزیون یک ریموت کنترل نیز ارائه می شود که کار با دستگاه را برای شما بسیار آسان می کند. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل ISMART، گوشی خود را به ریموت کنترل هوشمند تلویزیون تبدیل کنید!

همان طور که مشاهده می کنید، تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-55JU922N دارای قابلیت ها و امکانات متعددی است و برای استفاده در منازل و مصارف شخصی انتخابی ایده آل به حساب می آید. با استفاده از این تلویزیون می توانید از تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی محبوبتان با کیفیت 4K نهایت لذت را ببرید. از دیگر ویژگی های تلویزیون GTV-55JU922N باید به مجهز بودن به وای فای و بلوتوث، سیستم عامل اندروید 6.0، قابلیت اتصال به گوشی موبایل، ضبط برنامه های تلویزیونی، پخش انواع فایل های صوتی و تصویری از روی حافظه های USB و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد که باعث شده تا این تلویزیون به یک دستگاه کارآمد در لوازم خانگی شما تبدیل شود.

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش انواع تلویزیون و مانیتور صنعتی آماده راهنمایی و مشاوره در خصوص تلویزیون جی پلاس GTV-55JU922N به شما هستند.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی